Informujemy, że dnia 16 sierpnia 2024 r. biuro LGD będzie nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że dnia 16 sierpnia 2024 r. biuro LGD będzie nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia.
DATA PUBLIKACJI 05.08.2024 r.
Poniżej zamieszczamy informacje o najważniejszych zasadach ubiegania się o wsparcie, które wynikają z zapisów Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2023-2027 dla obszaru objętego działalnością LGD Sandry Brdy:
Materiał finansowany/dofinansowany ze środków UE w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027. Materiał opracowany przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Sandry Brdy. Instytucja Zarządzająca Planem Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023- 2027 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Data publikacji 01.10.2024 r.
W wyniku przeprowadzonej rekrutacji stanowisko obejmie:
Pan Tomasz Stoltmann, zam. Sikorz.
Treść ogłoszenia o naborze:
Data publikacji 30.07.2024 r.
Zarząd Stowarzyszenia ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia. Dokumenty konkursowe (CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań – kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy składać w biurze LGD do dnia 30.08.2024 r. Od dnia 01.09.2024 r. z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.
Opis stanowiska pracy:
STANOWISKO: DYREKTOR BIURA
BEZPOŚREDNI PRZEŁOŻONY: Prezes Zarządu
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
Inicjowanie i koordynacja zadań realizowanych przez Biuro Stowarzyszenia w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju oraz w ramach innych programów, których beneficjentem będzie Stowarzyszenie;
Planowanie działalności biura, w szczególności przygotowanie rocznych planów pracy i budżetu, kierowanie pracą biura w celu realizacji założonych zadań i planów dotyczących doradztwa, realizacji projektów własnych i projektów współpracy, funkcjonowania i aktywizacji, zarządzanie personelem biura, nadzór nad realizacją zadań zleconych wykonawcom zewnętrznym, składanie sprawozdań z działalności biura i stanu realizacji zadań, nadzorowanie wykonywania zadań biura wynikających z uchwał Walnego Zebrania, Zarządu i Rady Stowarzyszenia.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: merytoryczna, za funkcjonowanie biura, formalna, administracyjna, z powierzone wyposażenie stanowiska pracy, za powierzoną dokumentację.
ZAKRES UPRAWNIEŃ: Bieżąca koordynacji działań biura, bezpośrednia realizacja zadań zleconych przez Prezesa LGD.
UDZIELONE STAŁE PEŁNOMOCNICTWA:
Współpraca: Wewnętrzne: zatrudniona kadra, księgowość.
Zewnętrzne: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, jst. z obszaru działania LGD, członkowie i partnerzy LGD, mieszkańcy obszaru LGD.
WYMAGANE KWALIFIKACJE:
Pożądane: wykształcenie wyższe, doświadczenie (3 lata) na kierowniczym stanowisku pracy, ew. samodzielnym stanowisku pracy, kursy i szkolenia z zakresu rozwoju obszarów wiejskich, programu Leader, doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych, znajomości jednego języka obcego używanego powszechnie na terenie UE.
Konieczne: umiejętność samoorganizacji, zdolność myślenia analitycznego i projektowego, umiejętność kierowania zespołem i koordynacji złożonych zadań, obsługa urządzeń biurowych, obsługa pakietów programów biurowych (edytor tekstów, arkusze kalkulacyjne), bardzo dobra znajomość zagadnień związanych Lokalną Grupą Działania Sandry Brdy, Lokalną Strategią Rozwoju, PROW 2014 – 2020.
Dodatkowe: odporność na stres, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.
WYMIAR CZASU PRACY: tydzień pracy od poniedziałku do piątku, w zależności od zakresu bieżących zadań nienormowany czas pracy.
WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY: podstawowy sprzęt biurowy, podstawowe meble, służbowy telefon komórkowy.
Osoby z obszaru działalności LGD Sandry Brdy zainteresowane wzięciem udziału w konkursie Pamiątka z Polski – Polish Souvenirs zapraszamy do kontaktu z biurem tel. 512 045 078, email biuro@sandrybrdy.pl
Data publikacji: 17.07.2024 r.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Sandry Brdy informuje wszystkich potencjalnych wnioskodawców o konieczności przestrzegania obowiązków komunikacyjnych wynikających z art. 50 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060
Obowiązki beneficjentów:
a) zamieszczenie na oficjalnej stronie internetowej beneficjenta, jeżeli taka strona istnieje, lub na jego stronach mediów społecznościowych, krótkiego – stosownie do poziomu wsparcia – opisu operacji, w tym jej celów i rezultatów, z podkreśleniem faktu otrzymania wsparcia finansowego z Unii;
b) zamieszczenie w widoczny sposób informacji z podkreśleniem faktu otrzymania wsparcia z Unii w dokumentach i materiałach związanych z komunikacją dotyczących wdrażania operacji, przeznaczonych dla opinii publicznej lub uczestników;
c) umieszczenie trwałych tablic informacyjnych lub tablic pamiątkowych w sposób wyraźnie widoczny dla społeczeństwa, które przedstawiają symbol Unii zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w załączniku IX, niezwłocznie po rozpoczęciu fizycznej realizacji operacji obejmujących inwestycje rzeczowe lub zainstalowaniu zakupionego sprzętu, w odniesieniu do:
(i) wspieranych z EFRR i Funduszu Spójności operacji, których łączny koszt przekracza 500 000 EUR;
(ii) wspieranych z EFS+, FST, EFMRA, FAMI, FBW lub IZGW operacji, których łączny koszt przekracza 100 000 EUR;
d) w przypadku operacji niewchodzących w zakres lit. c) – umieszczenie w miejscu dobrze widocznym dla ogółu co najmniej jednego plakatu o wymiarze minimum A3 lub podobnej wielkości elektronicznego wyświetlacza, na których znajdą się informacje o operacji z podkreśleniem faktu otrzymania wsparcia z Funduszy; w przypadku gdy beneficjent jest osobą fizyczną, zapewnia on w miarę możliwości dostępność stosownych informacji, z podkreśleniem faktu otrzymania wsparcia z Funduszy, w miejscu widocznym dla ogółu lub za pośrednictwem elektronicznego wyświetlacza.
e) w przypadku operacji o znaczeniu strategicznym i operacji, których łączny koszt przekracza 10 000 000 EUR, zorganizowanie wydarzenia informacyjnego lub działań komunikacyjnych, stosownie do sytuacji, oraz włączenie w te działania Komisji i odpowiedzialnej instytucji zarządzającej w odpowiednim terminie.
Wymóg określony w lit. d) akapitu pierwszego nie ma zastosowania w przypadku gdy beneficjent EFS+ jest osobą fizyczną lub w przypadku operacji wspieranych w ramach celu szczegółowego określonego w art. 4 ust. 1 lit. m) rozporządzenia w sprawie EFS+.
Na zasadzie odstępstwa od akapitu pierwszego lit. c) i d), w przypadku operacji wspieranych z FAMI, FBW i IZGW w dokumencie określającym warunki wsparcia można ustanowić szczególne wymogi dotyczące umieszczania w miejscach publicznych informacji na temat wsparcia z Funduszy, gdy jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa i porządku publicznego zgodnie z art. 69 ust. 5.
2. PLAN STRATEGICZNY WSPÓLNEJ POLITYKI ROLNEJ (PS WPR 2023 2027) – BENEFICJENCI EFRROW
Księga Wizualizacji logo PS WPR 2023-2027 jest opracowaniem zbierającym wszystkie obowiązki beneficjentów wraz z graficznymi przykładami w ramach interwencji finansowanych z EFRROW i znajduje się pod następującym linkiem:
Księga_Wizualizacji_logo_PS_WPR_2023-2027_-_wersja_1_z_17_XI_2023_r.pdf 6.97MB
Materiały dodatkowe do pobrania:
PS_WPR_2023-2027_wszystkie_warianty_i_formaty.zip 12.67MB
Znak_dofinansowane_z_UE.rar 3.70MB
WZORY_do_pobrania_v2.rar 155.77MB
3. FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA 2021-2027 – BENEFICJENCI EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO (EFS+), EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO (EFRR)
Księga Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027 określa zasady konstruowania i stosowania znaku marki Fundusze Europejskie, znaku barw RP, UE a także współwystępowania znaków Funduszy Europejskich na lata 2021–2027. Do pobrania poniżej:
Księga Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-202
Obowiązki informacyjne beneficjentów – opis
Zestawienie znaków Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027