Data publikacji 01.10.2024 r.
W wyniku przeprowadzonej rekrutacji stanowisko obejmie:
Pan Tomasz Stoltmann, zam. Sikorz.
Treść ogłoszenia o naborze:
Data publikacji 30.07.2024 r.
Zarząd Stowarzyszenia ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia. Dokumenty konkursowe (CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań – kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy składać w biurze LGD do dnia 30.08.2024 r. Od dnia 01.09.2024 r. z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.
Opis stanowiska pracy:
STANOWISKO: DYREKTOR BIURA
BEZPOŚREDNI PRZEŁOŻONY: Prezes Zarządu
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
Inicjowanie i koordynacja zadań realizowanych przez Biuro Stowarzyszenia w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju oraz w ramach innych programów, których beneficjentem będzie Stowarzyszenie;
Planowanie działalności biura, w szczególności przygotowanie rocznych planów pracy i budżetu, kierowanie pracą biura w celu realizacji założonych zadań i planów dotyczących doradztwa, realizacji projektów własnych i projektów współpracy, funkcjonowania i aktywizacji, zarządzanie personelem biura, nadzór nad realizacją zadań zleconych wykonawcom zewnętrznym, składanie sprawozdań z działalności biura i stanu realizacji zadań, nadzorowanie wykonywania zadań biura wynikających z uchwał Walnego Zebrania, Zarządu i Rady Stowarzyszenia.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: merytoryczna, za funkcjonowanie biura, formalna, administracyjna, z powierzone wyposażenie stanowiska pracy, za powierzoną dokumentację.
ZAKRES UPRAWNIEŃ: Bieżąca koordynacji działań biura, bezpośrednia realizacja zadań zleconych przez Prezesa LGD.
UDZIELONE STAŁE PEŁNOMOCNICTWA:
Współpraca: Wewnętrzne: zatrudniona kadra, księgowość.
Zewnętrzne: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, jst. z obszaru działania LGD, członkowie i partnerzy LGD, mieszkańcy obszaru LGD.
WYMAGANE KWALIFIKACJE:
Pożądane: wykształcenie wyższe, doświadczenie (3 lata) na kierowniczym stanowisku pracy, ew. samodzielnym stanowisku pracy, kursy i szkolenia z zakresu rozwoju obszarów wiejskich, programu Leader, doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych, znajomości jednego języka obcego używanego powszechnie na terenie UE.
Konieczne: umiejętność samoorganizacji, zdolność myślenia analitycznego i projektowego, umiejętność kierowania zespołem i koordynacji złożonych zadań, obsługa urządzeń biurowych, obsługa pakietów programów biurowych (edytor tekstów, arkusze kalkulacyjne), bardzo dobra znajomość zagadnień związanych Lokalną Grupą Działania Sandry Brdy, Lokalną Strategią Rozwoju, PROW 2014 – 2020.
Dodatkowe: odporność na stres, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista.
WYMIAR CZASU PRACY: tydzień pracy od poniedziałku do piątku, w zależności od zakresu bieżących zadań nienormowany czas pracy.
WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY: podstawowy sprzęt biurowy, podstawowe meble, służbowy telefon komórkowy.